Det er på tide å føle seg vakker.

Search
Close this search box.

KONTRAKT

1- PARTER:

Longlife.no ………………………………………… ………………………………… bosatt på (Heretter kalt «PASIENT».) er signert i samsvar med vilkårene og betingelsene i denne avtalen.

2- DEFINISJONER:

I teksten til denne kontrakten,

2.1. Longlife.no

2.2. Navn-etternavn (TC: ……………….) PASIENT i korte trekk

2.3. SYKEHUS og PASIENT sammen kort «PARTER»

2.4. Denne avtalen, som regulerer de gjensidige rettighetene og forpliktelsene til PARTENE, omtales kort som «AVTALEN»

2.5 Helsetjenesten som pasienten har avtalt er kort; Det vil bli referert til som HELSEHJELP, OPERASJON eller BEHANDLING.

2.6 På forespørsel fra PASIENTEN og avtalt av partene i tillegg til HELSETJENESTEN; Tjenester som internasjonal/innenlands transport, overnatting osv. vil bli referert til som TJENESTER/TILLEGGSTJENESTER.

3- KONTRAKTENS EMNE OG OMFANG:

Gjenstanden for denne kontrakten; BEHANDLING/OPERASJON og alle TJENESTER som PASIENTEN ber om; Det er fastsettelsen av rettighetene og pliktene til partene med det elektroniske kjøpet av PASIENTEN. Denne kontrakten kan etableres skriftlig eller i lovgivningen ved å bruke et hvilket som helst verktøy eller medium som e-post, tekstmelding, internett, disk, CD, minnekort, etc., ved hjelp av en permanent datalagring. Forbruker; Det anses å ha lest og akseptert informasjonen og all slags korrespondanse angående TJENESTENE som skal mottas.

4- GENERELLE BESTEMMELSER OG PROSEDYRE

4.1. PASIENTEN har lest denne avtalen, det foreløpige informasjonsskjemaet og all informasjon på nettstedet angående utførelsen av tjenesten som er underlagt avtalen; at han har innhentet både informasjonen i dem og uttalelsene i intervjuene korrekt og fullstendig; at han var fullstendig og fullstendig informert om vilkårene i kontrakten og prosessen på en opplysende måte; at den godkjenner alle disse sakene elektronisk; aksepterer, forplikter seg til og erklærer at de er kjent med de forpliktelser som pålegges dem i henhold til den lovgivning som Avtalen er underlagt. Med andre ord, PASIENT; med bestilling av TJENESTENE som er underlagt Avtalen elektronisk gjennom nettstedet den bruker; Det anses å ha blitt informert, forstått og akseptert om alle rettigheter og plikter som følger av KVKK-lovgivningen/TKHK, både i intervjuene og kunngjort på SYKEHUSETS nettside angående tjenestene som gis til PASIENTEN.

4.2. På tidspunktet for signering av denne kontrakten, hvis dato er eller vil bli avtalt mellom PARTENE; På datoen da SYKEHUSET kan planlegges og PASIENTEN er egnet for behandling og for å motta andre TILLEGGSTJENESTER som kreves som transport og overnatting; Datoen da PASIENTEN vil begynne å tilby TJENESTENE ved å gjøre de nødvendige foreløpige forberedelsene til OPERASJONEN er planlagt som …/…../2022.

4.3. PASIENT; For å opprette en avtaleforespørsel gjennom SYKEHUSETS kundesenter eller på nettsiden og minst …….. datoen da SYKEHUSET vil begynne å utføre TJENESTENE dager før er du forpliktet til å betale hele avgiften. Fordi, med nevnte betaling, kan TILLEGGSTJENESTER som transport av PASIENTEN fra utlandet til SYKEHUSET, overnatting osv. På nettsiden til SYKEHUSET kan HASTA dra nytte av online enkeltbetaling til kredittkort eller online avdragsmuligheter med kredittkort. For nettbetalinger vil beløpet bli trukket fra kredittkortet ved slutten av bestillingen. Ved manglende betaling, ufullstendig betaling eller manglende betaling av vederlaget i tide, trer ikke avtalen i kraft. SYKEHUSET har med andre ord ikke en leveringsforpliktelse for noen av handlingene som er underlagt kontrakten.

4.4 PASIENTEN aksepterer, erklærer og forplikter seg til at han/hun vil betale renter og være ansvarlig overfor banken innenfor rammen av kredittkortavtalen mellom kortholderens bank og PASIENTEN i tilfelle mislighold i tilfelle han/hun foretar betalingstransaksjonene med kredittkort. I dette tilfellet kan den aktuelle banken ta rettslige skritt; kan kreve kostnadene og advokathonorarene som påløper fra PASIENTEN, og i alle fall, i tilfelle SYKEHUSET misligholder på grunn av sin gjeld, samtykker PASIENTEN i å betale skaden og tapet påført SYKEHUSET på grunn av forsinket oppfyllelse av gjelden. I utenlandske betalinger; I tilfelle en betalingsforsinkelse mellom banken og PASIENTEN av en grunn, oppstår misligholdssituasjonen til PASIENTEN.

4,5 PASIENTER; foretar ikke en avtale (inkludert men ikke begrenset til de som er oppført), utfører ikke de nødvendige forberedende handlingene for ytelse, betalingen skjer ikke av noen grunn, betalingen kanselleres av banken / finansinstitusjonen, eller prisen er ikke betalt, underbetalt eller trukket tilbake på grunn av at den er gjenstand for innsigelser før utførelsen av tjenesten; gjør utførelsen av de avtalte TILLEGGSTJENESTENE umulig eller forsinket av en grunn som stammer fra seg selv; Hvis det avstår fra å motta en av TILLEGGSTJENESTENE (Hvis prøven er forsinket med hensyn til tjenesten som starter med internasjonal transport på avtalt dato, hvis den ikke er til stede for å motta tjenesten på den planlagte datoen), anses SYKEHUSET å være fritatt for sin forpliktelse til å utføre tjenesten. Med andre ord, i dette tilfellet har ikke SYKEHUSET en forpliktelse til å oppfylle noen handling som er underlagt kontrakten. I disse tilfellene, PASIENTEN; Det er forpliktet til å betale og kompensere alle direkte og indirekte skader påført sykehuset umiddelbart og kontant.

4.6 PASIENTEN er ansvarlig for alle slags forsinkelser, inkludert forsinkelser, i betalingene som gjøres online gjennom banken og / eller finansinstitusjonen; Av denne grunn aksepterer og forplikter den seg til å erstatte alle direkte og indirekte skader påført sykehuset.

4.7 SYKEHUSET har rett til å kansellere tjenesten når som helst eller å utsette TJENESTENE om nødvendig. I tilfelle SYKEHUSET ikke er i stand til å utføre tjenesten, vil det umiddelbart varsle PASIENTEN om situasjonen og sørge for at det opprettes en ny avtale og en ny tjenesteplan.

4.8 I tilfelle det blir umulig å tilby de kjøpte TJENESTENE til PASIENTEN, eller i tilfelle det oppstår en årsak som rettferdiggjør PASIENTENS tilbaketrekking fra avtalen; PASIENTEN må varsle sykehuset skriftlig innen 3 dager etter å ha fått vite om situasjonen. Servicegebyret refunderes til PASIENTEN innen rimelig tid fra varslingsdatoen. Ved betalinger foretatt med kredittkort refunderes ikke differansebeløpene som oppstår fra renterenter, avdrag, renter og bruk av kredittkortet til PASIENTEN. Det maksimale beløpet som kan returneres til PASIENTEN er hovedstolen, som er tjenestegebyret.

4.9 Honorarer fastsettes fra lege til lege og i henhold til innholdet i TJENESTENE (for eksempel utenlandstransport + overnatting + drift; Oversjøisk transport + drift osv.) kan variere. Kundesenteret informerer deg om tjenestepakkene før betalingen eller på nettsiden. PASIENTEN erklærer at all informasjon om tjenestepakkene er gitt til ham; Den gir uttrykk for at den aksepterer nevnte informasjon. SYKEHUS; Den forbeholder seg også retten til å endre hver av TJENESTENE (overnatting, transporttype, tid osv.).

4.10. SYKEHUS, på den planlagte datoen; Han har avtalt at han skal organisere OPERASJONSSTUEN i samsvar med pasientens SERVICE/OPERASJON, ha nødvendig utstyr, og planlegge SYKEHUSLEGEN og holde ham klar på OPERASJONSSTUEN. På samme måte vil den utføre forberedelseshandlingene for ytelse ved å lage den nødvendige organiseringen for transport, overnatting osv., som eksisterer innenfor TJENESTENE.

4.11. Av PASIENTEN for levering av tjenestene som er underlagt avtalen på den planlagte datoen; Betalingen ble gjort online via virtuell POS. Hvis betalingen gjort med virtuelle poser; hvis den ikke inneholder hele tjenestebeløpet; dersom saldobetalingen ikke er foretatt innen avtalt tid; SYKEHUSET kan si opp kontrakten ensidig av rettferdig grunn. Hvis betalingen som gjøres på nettet er en delbetaling; Saldobetalingen vil bli gjort til konto med …………………………………… Uansett betalingsmiddel, har ikke sykehuset en ytelsesforpliktelse i tilfelle ufullstendige eller forsinkede betalinger.

4.12. Når den elektroniske betalingen er utført og SERVICE-datoene bestemmes; SYKEHUS, for utførelse av nødvendige handlinger; Den vil organisere OPERASJONSSTUEN i samsvar med OPERASJONEN/OPERASJONEN til pasienten, ha nødvendig utstyr og planlegge SYKEHUSLEGEN og holde den klar i OPERASJONSSTUEN, og vil gi alt materialet som kreves for denne OPERASJONEN/OPERASJONEN hvis det er nødvendig å foreta et eksternt kjøp og kjøpe dem når det er nødvendig. Det vil også utføre nødvendig organisering for tjenester som transport og overnatting.

4.13. Når den elektroniske betalingen er utført og datoen for TJENESTEN/OPERASJONEN er bestemt, vil SYKEHUSET planlegge SYKEHUS-legen og lage de nødvendige planene for å være tilstede i OPERASJONSSTUEN; Sykehuslegen vil stenge avtaler på den datoen; legetimen pasientbehandling vil opphøre for den planlagte datoen; Det vil justere skiftet og arbeidsrekkefølgen til personellet som skal være i OPERASJONSROMMET tilsvarende; Når det er nødvendig, vil den ringe sitt personell og gjøre den klar for prosessen. På samme måte, hvis det er noen inkludert i tjenestepakken, vil den utføre den nødvendige organiseringen som billettforsyning for transport; Hvis noen, vil det opprette nødvendig reservasjon for overnatting osv. I tilfelle PASIENTEN trekker seg fra kontrakten uten en berettiget grunn; og/eller unnlater å varsle sykehuset om returerklæringen innen avtalt tid; SYKEHUSET kan kreve og kreve inn fra PASIENTEN alle skader som er påført på grunn av organisasjonen det har gjort; Om nødvendig kan den bruke bytte- og fradragsretten fra prisen som PASIENTEN har betalt.

4.14 Når den elektroniske betalingen utføres; SERVICE-avtalen kjøpt av PASIENTEN må opprettes senest innen 1 måned fra betalingsdatoen. Ellers har SYKEHUSET rett til å si opp kontrakten av rettferdig grunn; Det er også rett til å kreve et ekstra DRIFTS-/SERVICEGEBYR.

4.15- PASIENT; Hvis det ikke betaler det kjøpte SERVICE-gebyret eller kansellerer det i bankjournalene, opphører SYKEHUSETS forpliktelse til å utføre tjenesten.

4.16 Det er PASIENTENS plikt å varsle PASIENTEN skriftlig om problemene som klages over under utførelsen av tjenesten. Etter at utførelsen av TJENESTEN har startet, kan ikke PASIENTENS forlatelse av tjenesten på grunn av tjenestefeil og refusjon av prisen aksepteres.

4.17 Visumprosedyrer vil bli utført av PASIENTEN for å tilby utenlandstransport for utførelse av tjenester. SYK; erklærer at det er det nødvendige tyrkiske passet på datoen for signering av denne kontrakten, og at passets varighet er gyldig til utførelsen av alle tjenester. Igjen, under transport; PASIENTEN er underlagt bagasjereglene som flyselskapet og veitransportkjøretøyene som er varslet til ham, er underlagt. SYKEHUSET har ingen forpliktelse eller ansvar i disse sakene.

5- ANGRERETT OG RETURBETINGELSER

5.1 PASIENTER; I oppsigelsesvarsler som gjøres minst tretti dager før tjenesten starter, refunderes prisen betalt av PASIENTEN til ham, forutsatt at kostnadene som følge av obligatoriske skatter, gebyrer og lignende juridiske forpliktelser trekkes fra.

5.2 I oppsigelsesvarslene som PASIENTEN gir mellom tretti dager og 3 dager før starten av utførelsen av TJENESTENE som skal leveres av SYKEHUSET, refunderes bare HELSETJENESTEN/BEHANDLINGSTJENESTEN fra den betalte prisen. Prisen som er betalt i oppsigelsesvarslene gjort av PASIENTEN mindre enn 3 dager før eller etter at utførelsen av TJENESTENE er startet, refunderes ikke.

5.3 I tilfelle PASIENTEN gir beskjed om oppsigelse mindre enn tretti dager før utførelsen av TJENESTENE på grunn av en situasjon eller force majeure som PASIENTEN ikke kan forutse og forhindre til tross for at han har tatt all nødvendig omsorg, vil prisen betalt av deltakeren bli refundert til ham uten fradrag, bortsett fra kostnadene som oppstår fra obligatoriske skatter, avgifter og lignende juridiske forpliktelser og kostnadene som kan betales og dokumenteres til tredjeparter og ikke kan refunderes.

5.4 Fakturaen for produktet levert til 3rd person eller PASIENTEN, (Hvis fakturaen for produktet som skal returneres er bedriftsfaktura, må den sendes sammen med returfakturaen utstedt av institusjonen ved retur. Ordrereturer hvis fakturaer er utstedt på vegne av institusjonene vil ikke bli fullført med mindre RETURFAKTURA utstedes.)

5.5 SYKEHUSET er forpliktet til å returnere den totale prisen og dokumentene som setter PASIENTEN i gjeld til PASIENTEN innen rimelig tid fra mottak av tilbaketrekkingsmeldingen fra PASIENTEN innen den lovbestemte perioden. Ved uttaksmeldinger som ikke er gjort innen den lovlige perioden, har ikke sykehuset returplikt; derfor kan den kreve og kreve inn alle skader påført fra PASIENTEN. I alle fall kan han bruke byttet og motregne defi fra betalingene gjort av PASIENTEN.

5.6 I tilfelle kampanjegrensebeløpet utstedt av SYKEHUSET faller under på grunn av utøvelse av angreretten, kanselleres rabattbeløpet som brukes innenfor rammen av kampanjen.

5.7 PASIENTENS bruk av TJENESTENE til det fulle til tross for klager over ethvert problem; Den eliminerer sine rettigheter som erstatningstjenester eller refusjoner knyttet til tjenestene den klager på. Rettighetene angående den mangelfulle ytelsen som senere kan oppstå angående BEHANDLINGEN/OPERASJONEN er forbeholdt.

6. FORCE MAJEURE

Omstendigheter utenfor partenes kontroll, som menneskelige og naturkatastrofer, krig, mobilisering, brann, streik, lockout, etc., som ikke eksisterer og ikke kan forutses på tidspunktet for signering av denne avtalen, og som oppstår på en måte og i den grad at delvis eller fullstendig, midlertidig eller permanent stopper arbeidsmulighetene til partene eller en enkelt part, anses som force majeure. Hvis parten er utsatt for force majeure, suspenderes partenes handlinger i force majeure-perioden. Når force majeure forsvinner, fortsetter avtalen der den slapp. Forpliktelsene til parten, hvis rettigheter ikke er oppfylt i force majeure-perioden, vil også bli suspendert. Hvis force majeure-situasjonen varer i mer enn 30 (tretti) dager, kan den part hvis rettigheter er krenket, si opp denne avtalen uten kompensasjon.

7- VANLIGE BESTEMMELSER

Atskilt ugyldighet: Hvis en bestemmelse (eller del av en bestemmelse) i denne avtalen blir funnet ugyldig, ikke kan håndheves eller er ulovlig av en domstol eller administrativ myndighet med kompetent jurisdiksjon, vil de andre bestemmelsene forbli i full kraft og virkning. Hvis en ugyldig, ikke-håndhevbar eller ulovlig bestemmelse blir gyldig, håndhevbar eller lovlig hvis en del av den ble utelatt, skal en slik bestemmelse håndheves med enhver endring som er nødvendig for å gjenspeile partenes kommersielle intensjoner.

Fraskrivelse: Delvis eller fullstendig ikke-bruk eller sen bruk av rettighetene som er definert i denne avtalen, kan ikke tolkes som en fraskrivelse av utøvelsen av disse rettighetene. Enhver fraskrivelse i henhold til avtalen skal tre i kraft så lenge den er skriftlig og signert av en autorisert representant for den relevante parten.

Journaler: Ved avvik utgjør SYKEHUS-journaler avgjørende bevis.

Løsning av tvister: Eventuelle tvister knyttet til og som oppstår fra opprettelsen, tolkningen, eksistensen, gyldigheten eller oppsigelsen av denne avtalen vil først bli forsøkt løst av partene gjennom minnelige forhandlinger. I tilfelle den aktuelle tvisten ikke kan løses i minnelighet, er partene enige om at tyrkisk lov vil bli brukt i ethvert søksmål eller rettslige skritt som oppstår som følge av eller i forbindelse med denne avtalen; De aksepterer at den kompetente domstolen er Izmirs sentraldomstoler og tvangsfullbyrdelseskontorer.

I tilfelle tvist, hvis kostnadene for tjenesten er innenfor de økonomiske grensene fastsatt av Toll- og handelsdepartementet hvert år, vil de provinsielle eller distriktsmessige voldgiftskomiteene for forbrukerproblemer der SYKEHUSET er lokalisert; Izmirs domstoler og tvangsfullbyrdelseskontorer er autorisert på den.

8- AVSLUTTENDE BESTEMMELSER

Partene erklærer og samtykker i at adressene som er skrevet i denne avtalen, er de juridiske varslingsadressene, og at de skriftlige meldingene som skal sendes til disse adressene vil ha alle de juridiske konsekvensene av den juridisk gyldige varslingen.

I tilfelle denne kontrakten inngås og signeres på et annet språk enn tyrkisk; I tilfelle konflikt vil den tyrkiske teksten bli lagt til grunn for oversettelsesforskjeller.

Denne avtalen består av 8 hovedartikler og ble signert og inngått av partene ………….202__  og trådte i kraft samme dato.

SYKEHUS

PASIENT